Szanowni Państwo,chcielibyśmy wyjść naprzeciw problemom dotyczących prowadzenia aptek szpitalnych i działów farmacji.Prosimy o zadawanie pytań w zakre...
Czytaj więcejSzanowni Państwo,
chcielibyśmy wyjść naprzeciw problemom dotyczących prowadzenia aptek szpitalnych i działów farmacji.
Prosimy o zadawanie pytań w zakresie przedstawionego tematu na podstawie których, prelegent poprowadzi webinar i rozwiąże Państwa wątpliwości.
Czas na zadawanie pytań do 20. 03 2025 r.
Aby przesłać pytania, prosimy zeskanować kod QR znajdujący się w grafice lub skorzystać z linku poniżej:
Prelegentem naszego spotkania będzie mgr Mateusz Chojowski.
Pan Mateusz Chojowski jest absolwentem prawa.
Doświadczenie zdobywał w podmiotach prywatnych oraz w organach ścigania (Policja) i przez przeszło 14 lat w sądownictwie.
Główny specjalista w Ministerstwie Sprawiedliwości zajmując się tematyką reprywatyzacji i szeroko pojętych zagadnień prawa administracyjnego, cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem spraw własnościowych i odszkodowawczych.
Aktualnie główny specjalista w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym, rzecznik prasowy i pełnomocnik do spraw sygnalistów oraz inspektor ochrony danych osobowych.
Aplikant radcowski III roku aplikacji radcowskiej organizowanej przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Katowicach, współpracujący z wieloma kancelariami radcowskimi i adwokackimi z teren Śląska, Małopolski i Mazowsza.
Tata rezolutnej Antosi.
Miłośnik historycznych artykułów o Ziemi Olkuskiej i organizacji organów ochrony porządku prawnego oraz zbiorów kartograficznych terenu Zagłębia i Zachodniej Małopolski.
Warunkiem otrzymania 2 punktów edukacyjnych "twardych" jest zapis na szkolenie przez stronę https://www.katowice.oia.pl i uczestnictwo w szkoleniu oraz pozytywne rozwiązanie testu. Szkolenie jest wyłącznie dla farmaceutów.
Rozpoczęcie szkolenia | : | 2025-04-03 19:00 |
Zakończenie szkolenia | : | 2025-05-03 20:30 |
Limit uczestników | : | 1000 |
Punkty | : | 2 |
Prowadzący | : | mgr Mateusz Chojowski |
Zapisz się aby otrzymywać informacje na bieżąco.